REXONA
Rexona vas neće izneveriti. Zahvaljujući jedinstvenoj tehnologiji koju su razvili naučnici Unilevera, a koja oslobađa dodatnu zaštitu kada vam je najpotrebnija, možete biti sigurni da će Rexona održavati osećaj svežine ceo dan.
Naši stručnjaci za istraživanje i razvoj znaju da muškarci i žene imaju veoma različite zahteve kada su u pitanju dezodoransi. Zbog toga smo razvili proizvode koji odgovaraju njihovim individualnim potrebama.
Naša vlasnička tehnologija koja reaguje na telo znači da Rekona može da oseti kada vašem telu treba dodatna zaštita - i pruži je na vreme.
U stvari, naučnici Rexone otkrili su da postoji razlika između načina na koji vaše telo proizvodi znoj kada vam je vruće i načina na koji se počnete znojiti kada ste pod stresom ili uznemireni. Rexona je dizajnirana da pruži zaštitu od znojenja u oba slučaja. A sa našom tehnologijom No White Marks vaša odeća će izgledati sveže kao što ćete se osećati. Rexona je prva marka koja je predstavila svoju paletu Cristal - dezodoransi koji se potpuno prozirno uklanjaju, uklanjajući bele tragove koje aerosoli i štapići mogu ostaviti na tamnoj odeći.
Rexonin globalni domet
Unilever je najveći svetski proizvođač dezodoransa i prepoznajemo odgovornost koju to donosi.
Kao deo naše posvećenosti održivosti, podržavamo ALUPRO (organizaciju za reciklažu aluminijumske ambalaže) i BAMA (Britansko udruženje proizvođača aerosola) da podstaknemo sve lokalne vlasti Velike Britanije da sakupljaju prazne aerosole.
Takođe omogućavamo milionima ljudi na tržištima sa niskim prihodima širom Azije da uživaju u Rexoninim pogodnostima putem pristupačnih mini stikova, mini roll-on-a i kesica sa dezodoransnim losionima, podržanih programima obrazovanja o ličnoj higijeni.
Najprodavaniji dezodorans na svetu, Rexona se takođe prodaje kao Sure, Shield i Degree širom sveta - ali bez obzira na ime, uvek nosi ikonski logotip „Tick“.