ELIZABETH ARDEN
Legendarna inovatorka i neumorna preduzetnica, gospođica Elizabeth Arden osnovala je američku industriju lepote pre jednog veka. Rođena Florence Nightingale Graham, putovala je iz ruralne Kanade u Njujork, gde je 1910. otvorila prvi salon Red Door na Petoj aveniji.
Osnovno uverenje Elizabeth Arden bilo je da lepota ne bi trebalo da bude šminka, već inteligentna saradnja nauke i prirode kako bi se razvila najbolja prirodna bogatstva žene. Živela je po svojoj mantri: „Biti lepa rodno je pravo svake žene“.
Gospođica Arden stvorila je proizvode za negu kože koji su koristili, a ne maskirali kožu. Ne samo da je promovisala svoj koncept Total Beauti, uključujući marljivu negu kože, ishranu i fitnes, već ga je živela razborito dok je uporno nastojala da naučnim pristupima pripravi formulacije za negu kože.
Gospođica Arden bila je beskompromisna u svojoj viziji da kreira nove i apsolutno najbolje proizvode, ambalažu i usluge koji su ženama ne samo bili potrebni, već i priželjkivani; bilo da se radi o kultnoj klasičnoj kremi za osam sati, njenom legendarnom mirisu plave trave ili smelom crvenom ružu za uskladjivanje sa uniformama žena koje su služile u oružanim snagama tokom Drugog svetskog rata.
Lista inovacija u lepoti Elizabeth Arden dugačka je. Bila je prva koja je ženama Amerike predstavila šminku za oči i pionir je u kreiranju „preobrazbe“. Pokretanjem Ardena Skin Tonic-a, kompanija je postala prva koja je ugradila ime svog osnivača u ime proizvoda. Gospođica Arden razvila je prve kozmetičke proizvode putničke veličine i bila je prva u kozmetičkom poslu koja je obučila i poslala tim putujućih demonstratora i prodavačica.
Do tridesetih godina prošlog veka, gospođica Arden otvorila je salone Red Door u većini modnih prestonica širom sveta i ponosno je priznala svoja dostignuća proglašavajući da su u svakome kraju sveta poznata samo tri američka imena: Singer Seving Machines, Coca- Cola i Elizabeth Arden.
Kroz sve to, gospođica Arden stvorila je i carstvo i novu industriju. Njen preduzetnički duh i posvećenost inovacijama, kvalitetu i izvrsnosti i danas su duša kompanije.
Prikazuje se 1 do 2 od 2 (1 strana)