CAROLINA HERRERA
CAROLINA HERRERA - Apoteka Online
Brend: CAROLINA HERRERA
Parfem za mlade, ovo je miris New Yorka, osećaj života. Dizajn bočice predaje zamisao dizajnera mirisa – savremeni, gradski, harizmatični, unikatni kao New York. Parfem je optimističan, simbol energije i radoznalosti savremenog muškarca koji živi u velikom gradu, New Yorku, i voli taj g..
6.380,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
"Atraktivan, sofisticiran, misteriozan, ali je pre svega sexy, very sexy".
inspiraciju za ovaj sveži orijentalni miris za mlade urbane muškarce Carolina Herrera je našla u jedinstvenom "stilu New Yorka, njegovim misterioznim noćima".
Kompoziciju otvaraju sveži cit..
6.380,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Carolina Herrera 212 VIP, lansiran septembra 2010. godine, okružen je sloganima kao štu su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP utelovljuje životni stil onih koji su na visokoj nozi. Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladin..
6.040,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Carolina Herrera 212 VIP, lansiran septembra 2010. godine, okružen je sloganima kao štu su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP utelovljuje životni stil onih koji su na visokoj nozi. Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladin..
7.760,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Carolina Herrera 212 VIP, lansiran septembra 2010. godine, okružen je sloganima kao štu su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP utelovljuje životni stil onih koji su na visokoj nozi. Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladin..
9.490,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Nakon ženskog iz 2010., Carolina Herrera lansira i muško 212 VIP izdanje. 212 VIP Men vođen je istim sloganima: „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“. Parfem odražava stil i stav njujorške partijanerske elite, opisan kao miris noćnih zabava koji sadrži..
8.190,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Nakon ženskog iz 2010., Carolina Herrera lansira i muško 212 VIP izdanje. 212 VIP Men vođen je istim sloganima: „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“. Parfem odražava stil i stav njujorške partijanerske elite, opisan kao miris noćnih zabava koji sadrži..
6.555,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Gornje note otkrivaju iskričavu notu ružičastog šampanjca, svežu i pomalo voćnu, kao savršen simbol NY partija. U srcu preovladava akord cveta breskve koji kompoziciji daje dozu sofisticiranosti. U bazi nastupaju senzualne i meke drvene note.Grupa:
cvetno voćni mirisPakovanje:..
6.210,00 RSD
Brend: CAROLINA HERRERA
Gornje note otkrivaju iskričavu notu ružičastog šampanjca, svežu i pomalo voćnu, kao savršen simbol NY partija. U srcu preovladava akord cveta breskve koji kompoziciji daje dozu sofisticiranosti. U bazi nastupaju senzualne i meke drvene note.Grupa:
cvetno voćni mirisPakovanje:..
0,00 RSD
Prikazuje se 1 do 9 od 9 (1 strana)