SCHWARZKOPF
Pre više od 120 godina, Nemački hemičar i farmaceut Hans Schvarzkopf postavio je temelje za brend koji je od tada u prvom planu inovacija. Kombinacija kvalitetnih sastojaka i najnovije tehnologije za negu kose, pouzdanost, stručnost i izrada temelji su svega što marka radi i za šta se zalaže. Od razvoja prvog tečnog šampona do postajanja globalno prepoznate salonske boje, danas Schvarzkopfov portfolio uključuje brendove kao što su LIVE, Oleo Intense i got2b. Ulivajući poverenje kako kod profesionalaca, tako i kod potrošača širom sveta, omogućavaju svima da se izraze na svoj jedinstveni način. Kreativan, saosećajan, uzbudljiv i osnažen. To je Schvarzkopfov način.
PRIČA O SCHVARZKOPF-u
Marka prvih, bogata istorija Schvarzkopfa definisana je inovacijama. Prvi suvi šampon, prvi tečni šampon, prvi lak za kosu, prvi hladni trajni proizvod, prvi proizvod za kućnu boju. Preko 120 godina kasnije, brend i dalje nastoji da poboljša potrošačko iskustvo nege kose sa svakim novim proizvodom koji stvore. Vodeći tamo gde drugi slede i podstičući ljude da pokažu najbolju verziju sebe, oni s ponosom pružaju alate potrebne svima da prihvate i slave svoju individualnost.
Apoteka Hans Schvarzkopf iz Berlina
U ovoj prodavnici započela je priča o uspehu kompanije Schvarzkopf.
Tamo gde je sve počelo ...
U maloj drogeriji u Berlinu, Hans Schvarzkopf nije ni slutio kada je stvarao revolucionarne proizvode i otkrivao nove inovacije u nezi kose za koje će njegovo ime jednog dana biti poznato širom sveta, a njegovi proizvodi će doći u preko 150 zemalja. Sada deo Henkela, Schvarzkopf je jedan od međunarodno najuspešnijih brendova.