OMO
Najveći Unileverov brend deterdženata, OMO (poznat i kao Persil, Skip, Surf Excel, u zavisnosti od toga gde živite) veruje da preduzimanje akcija, zajedno sa ostalima, ima pozitivan uticaj na dobrobit mladih ljudi, njihove zajednice i planetu. Verujemo da svi mladi ljudi treba da se osećaju podržano i osnaženo da zasuču rukave i preduzmu akciju u vezi sa onim što im je važno, ma koliko neuredno.
Zato smo pokrenuli projekat "Prljavština je dobra", koji ima za cilj da pomogne deset miliona mladih ljudi da preduzmu pozitivne akcije za bolji svet u kome mogu da vode zdravije i srećnije živote.
Imamo neponovljivu filozofiju za vodeći brend za pranje veša, Dirt Is Good, i mi smo jedini brend koji pokazuje da je prljanje pozitivno iskustvo za sve. Takođe shvatamo da su sada više nego ikad svetu potrebni ljudi da ustanu i preduzmu pozitivne akcije, zato je naša svrha da podstaknemo ljude da preduzmu akciju po pitanjima koja su im bitna, bez obzira na to koliko su prljava. Zato što znamo da preduzimanje akcija i prljanje imaju pozitivan uticaj na dobrobit ljudi, njihove zajednice i planetu.
Proizvodnja, pakovanje i sastojci. Sve ih stavljamo na test. Širom sveta lansiramo naš najčistiji i najzeleniji proizvod do sada, dizajniran da bude otporan na mrlje i blaži prema našem svetu. Brendovi Dirt Is Good će voditi demokratizaciju održivosti bez kompromisa u pogledu vrhunskih performansi, uvek otporni na mrlje i ljubazniji prema našoj planeti.
Posvećeni smo smanjenju količine ambalaže potrebne za naše proizvode dok zatvaramo petlju na plastiku. Zato smo usvojili pristup manje plastike, bolje plastike i bez plastike. U Velikoj Britaniji, naše boce koriste 20% manje plastike i 70% manje plastike u našim kadama. Takođe smo posvećeni upotrebi 100% reciklirane plastike u našoj ambalaži i sledeće godine ćemo lansirati prvu na svetu flašu deterdženta za veš na bazi papira dizajniranu da se reciklira u standardnim tokovima papirnog otpada.
Prikazuje se 1 do 2 od 2 (1 strana)