LENOR
Od kada se Lenor pojavio na 1963. u Nemačkoj, brend je ostao dosledno inovativan i posvećen pružanju najbolje moguće mekoće i svežine vašoj odeći.
Tokom 20. veka, brend je uspešno proširio svoj trag, donoseći najbolje od odeće i tkanina, kako bi oduševio potrošače širom sveta.
1998:
1998. godine Lenor je bio prvi brend koji je predstavio novu tehnologiju mirisnih mehurića: akordi parfema su kapsulirani u sitne mehuriće. Mehurići mirisa se talože na odeći tokom poslednje faze ciklusa pranja. Trenjem (poput trljanja, grljenja, skidanja peškira, oblačenja odeće itd.) Ovi mehurići pucaju i oslobađaju dugotrajnu svežinu.
2012:
Godine 2012. tehnologija Scent Bubbles nadograđena je tako da uključuje dva mirisna „tona“, obogaćujući mirisno iskustvo.
2013:
U 2013. godini, nova Lenor Softness tehnologija je predstavljena u čitavom asortimanu, dizajnirana da, osim što pruža mekoću i svežinu, pomogne da odeća duže izgleda novije.
2014:
U 2014. godini, sa održivošću u srcu, Lenor sažima svoju formulu za 30%, dok poboljšava karakter svežine i dugovečnost.
2016:
Lenor uvodi Anti-Age3 tehnologiju koja štiti odeću od 3 znaka starenja: istezanja, izblijedjivanja i mrljanja.
2017:
Lenor je osvojio nagradu za proizvod godine u Velikoj Britaniji.
Prikazuje se 1 do 1 od 1 (1 strana)