BURBERRY
U kompaniji Burberry naša svrha podupire izbore koje donosimo kao organizacija. Uključeno u izjavu, Kreativnost otvara prostore, naše je zajedničko uverenje da kroz maštu, inventivnost i domišljatost možemo pomerati granice i otvarati nove mogućnosti za sebe, svoje kupce i svoje zajednice. Kreativni nagon, razmišljanje unapred, otvorenost i briga i ponos na svoje nasleđe su odlike naše organizacije u najboljem izdanju. Ove vrednosti su ostale srž našeg brenda otkako je Thomas Burberry osnovao kompaniju 1856. godine.
STRATEGIJA
Pokrenuta u novembru 2017. godine, naša strategija se fokusira na čvrsto ukorenjenje Burberri-ja na luksuzan način. Verujemo da ćemo jačanjem kreativnosti koja je pokretala našu marku od njenog osnivanja predstaviti Burberri novim kupcima, istovremeno oduševljavajući postojeću bazu kupaca. Pritom želimo da našim akcionarima pružimo održivu dugoročnu vrednost.