Apotekaonline
Korpa

8x4

Beiersdorf je početkom pedesetih identifikovao potencijalno tržište za novu marku koja je nudila svežinu i čistoću. Bilo je to vreme kada su potrošači tek počeli da se osećaju optimistično u pogledu budućnosti. Ekonomija je cvetala i svi su radili. Čist i negovan izgled bio je pokazatelj socijalnog statusa osobe, kako u poslu, tako i u lokalnoj zajednici.
Beiersdorf je 1951. godine postao prva kompanija u Nemačkoj koja je lansirala liniju proizvoda za dezodoranse, nazvanu 8x4, koja je posebno inhibirala rast bakterija koje razlažu znoj i izazivanje neprijatnih mirisa. Prvi proizvodi 8x4 bili su dezodorišući toalet i sapun za pranje, praćeni prahom i aerosolnim sprejem. Prvi roll-on dezodorans lansiran je 1958. godine.
Jedinstveno ime 8x4 stvorio je Juan Gregorio Clausen, dugogodišnji Beiersdorf-ov šef oglašavanja. Dobijen je iz aktivnog sastojka B32, komponente prvih 8x4 proizvoda.
Danas asortiman proizvoda 8x4 uključuje dezodoranse i roll-on dezodoranse u raznim mirisima, od trendovskih do klasičnih. Svima im je zajedničko to što nude pouzdanu 24-časovnu zaštitu od neprijatnog telesnog mirisa i vlažnosti pazuha. Zbog toga je 8x4 jedan od vodećih svetskih brendova dezodoransa.

Prikazuje se 1 do 8 od 8 (1 strana)