Meni
Korpa

Carolina Herrera

Carolina Herrera parfemi

Američka dizajnerka Carolina Herrera je osnovala svoju modnu kuću 1980. godine. Žena u godinama je otpočela svoju karijeru u modnom svetu i osvojila ga je. Danas može da zahvali svojim ženstvenim haljinama, da je postigla sve u životu: slavna je i sve poznate ličnosti žele samo njene haljine. 1988. godine je lansirala svoj prvi parfem za žene koja je ista kao i ona, oslikava njenu ličnost i eleganciju. Cvetni miris je svima poznat, dočarava energiju velikog grada, New York-a, savremeni, gradski, harizmatični i unikatni miris se preporučuje urbanim devojkama. Kolekcija 212 joj je donela fantastičan uspeh u svom poslovanju. Postoje razne vrste marke 212, koje su namenjene osobama raznih karaktera. U Carolina Herrera parfemima je prisutna ona sama.

Parfem za mlade, ovo je miris New Yorka, osećaj života. Dizajn bočice predaje zamisao dizajnera mirisa – savremeni, gradski, harizmatični, unikatni kao New York. Parfem je optimističan, simbol energije i radoznalosti savremenog muškarca koji živi u velikom gradu, New Yorku, i voli taj g..
6.380,00 RSD
"Atraktivan, sofisticiran, misteriozan, ali je pre svega sexy, very sexy". inspiraciju za ovaj sveži orijentalni miris za mlade urbane muškarce Carolina Herrera je našla u jedinstvenom "stilu New Yorka, njegovim misterioznim noćima". Kompoziciju otvaraju sveži cit..
6.380,00 RSD
Carolina Herrera 212 VIP, lansiran septembra 2010. godine, okružen je sloganima kao štu su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP utelovljuje životni stil onih koji su na visokoj nozi. Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladin..
6.040,00 RSD
Carolina Herrera 212 VIP, lansiran septembra 2010. godine, okružen je sloganima kao štu su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP utelovljuje životni stil onih koji su na visokoj nozi. Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladin..
7.760,00 RSD
Carolina Herrera 212 VIP, lansiran septembra 2010. godine, okružen je sloganima kao štu su „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“, 212 VIP utelovljuje životni stil onih koji su na visokoj nozi. Prvenstveno, inspiracija je tražena među njujorškom omladin..
9.490,00 RSD
Nakon ženskog iz 2010., Carolina Herrera lansira i muško 212 VIP izdanje. 212 VIP Men vođen je istim sloganima: „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“. Parfem odražava stil i stav njujorške partijanerske elite, opisan kao miris noćnih zabava koji sadrži..
8.190,00 RSD
Nakon ženskog iz 2010., Carolina Herrera lansira i muško 212 VIP izdanje. 212 VIP Men vođen je istim sloganima: „Da li si na listi?“ i „Ovo je privatna zabava“. Parfem odražava stil i stav njujorške partijanerske elite, opisan kao miris noćnih zabava koji sadrži..
6.555,00 RSD
Gornje note otkrivaju iskričavu notu ružičastog šampanjca, svežu i pomalo voćnu, kao savršen simbol NY partija. U srcu preovladava akord cveta breskve koji kompoziciji daje dozu sofisticiranosti. U bazi nastupaju senzualne i meke drvene note.Grupa: cvetno voćni mirisPakovanje:..
6.210,00 RSD
Gornje note otkrivaju iskričavu notu ružičastog šampanjca, svežu i pomalo voćnu, kao savršen simbol NY partija. U srcu preovladava akord cveta breskve koji kompoziciji daje dozu sofisticiranosti. U bazi nastupaju senzualne i meke drvene note.Grupa: cvetno voćni mirisPakovanje:..
0,00 RSD
Prikazuje se 1 do 9 od 9 (1 strana)