PARADOX
Paradox je porodična kompanija iz Velike Britanije sa sedištem u Severnoj Irskoj osnovana 2006. godine sa globalnim operacijama. Osnovan od vodećeg irskog osteopata dr. Geoffrei Haihurst-a, ime Paradox govori priču o našim proizvodima koji su stvoreni za preslikavanje arktičke i mediteranske dijete. Stručnjaci za omega 3 suplemente Paradok pruža prirodna rešenja za svakodnevnu zdravstvenu zaštitu pružajući širok spektar zdravstvenih blagodati mnogim telesnim sistemima pogodnim za celu porodicu. Sa naglaskom na rast i razvoj, blagostanje i sprečavanje starenja, Paradok je uspostavio seriju proizvoda najviše snage sa dokazanim rezultatima po konkurentnim cenama. Inicijalna ideja o Paradoku potekla je iz iskustva pacijenata dr Geoffrei Haihurst-a sa onim što je smatrao nekvalitetnim dodacima ribljeg ulja. Nakon izvesnog vremena, primetivši ne-korisne efekte koje su obični suplementi imali na zdravlje njegovih pacijenata, dr. Haihurst je utvrdio da je to bilo zbog 3 ključna faktora; pacijenti koji ne uzimaju riblje ulje redovno ili dovoljno dugo, pacijenti koji ne uzimaju dovoljno velike terapijske doze ribljeg ulja i pacijenti koji ne uzimaju kvalitetno ili ne-užeglo riblje ulje. Dr Haihurst je zaključio da je potrebno jedinstveno rešenje za vrhunski kvalitet i stabilnost dodataka omega 3 da bi se obezbedili blagotvorni ishodi za pacijente i ostatak populacije.
U početku je sprovedena pilot studija sa pacijentima koje je dr Haihurst lečio više od 20 godina. Usledio je zajednički projekat koji je uspostavljen sa najvišim odeljenjem za biomedicinske nauke u Velikoj Britaniji na Univerzitetu u Ulsteru, a koji je vodio dr Richard Ovusu-Apenten. Nakon opsežnih laboratorijskih ispitivanja, formulisani su pregledi literature, uključujući epidemiološke studije i klinička ispitivanja Paradox. Revolucionarni napredak u čistoći, kvalitetu i stabilnosti Omege, Paradox je stvorio novu generaciju Omega-a. Od skromnih početaka ručnog mešanja i flaširanja naše originalne tečnosti 3/6/9, Paradox je sada poznati brend Omega 3 dodataka sa portfeljem proizvoda u tečnom i kapsuliranom obliku. Porodice kojima veruju više od jedne decenije Paradok nastavlja da ide iz snage u snagu koja se trenutno distribuira širom sveta u preko 30 zemalja.